BUSY BEING HAPPY - LAYOUT

Hello :) Recently I have a big passion for all hand-cuted elements on paper projects. I don't own a Cameo or any other plotter machine so I have to manage this manually. I just love how unperfect my alphas turned out! I built this layout around big title and I didn't add more than few drops of mists and those beautiful colored wood veneeres by PinkFresh Studio. You can see my layout on Pink Fresh Studio blog today, because it happened that I am a guest over here ;) Happy saturday, my dear readers!

Hej :) Ostatnio bardzo, bardzo podoba mi się wycinanie ręcznie z papieru różnych elementów na moje layouty. Nie posiadam niestety Cameo ani innego plotera więc muszę sobie radzić ręcznie. Ale czy te litery nie wyglądają słodko, takie niedokładnie i nierówne? :) Cały design tego layoutu oparłam więc na dużym tytule i ozdobiłam jedynie kilkoma kroplami mistów i tymi ślicznymi drewienkami od PinkFresh Studio. Tak się stało, że jestem ich gościem na blogu - więc możecie tam zajrzeć i zobaczyć co jeszcze zrobiłam ;) Udanej soboty!






      
   


No comments:

Post a Comment