it's summer!

Skaczę z radości, bo już wieczorem będę siedziała w pociągu, który zabierze mnie nad morze :))) Przede mną długo wyczekane wakacje! 
Idealnie wpasowałam je w termin letniego wyzwania Art-Piaskownicy w ramach projektu 12/12 - inspirujemy się w nim piękną, wszystkim doskonale znaną piosenką. Jaką? Zerknijcie na bloga :) ja postanowiłam, że przypomnę wam o tym, co w wakacje jest mega ważne :)

I'm jumping for joy - tonight I'm going to start my vacation at the seaside - I was waiting for sooo long. It perfectly suits to Art-Piaskownica summer challange - project 12/12,  go on and check the song - you probably won't understand a word but believe me - it's about waiting for summer and it's well known in Poland. 


Wracam za tydzień z mnóstwem zdjęć i masą energii do tworzenia :*
So, I'll be back in one week, with tones of photos and full of energy :* 


2 comments:

  1. strasznie podobają mi sie te zdjęcia :) Udanych wakacji!

    ReplyDelete
  2. Odpoczywajta! i wracajta z mnóstwem pomysłów pod łepetyną :*:*

    ReplyDelete